خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت و ۳۳ هزار عدد ماسک قاچاق در همدان

همدان- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۳ هزار عدد ماسک قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان رزن و ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۱۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت و ۳۳ هزار عدد ماسک قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با سودجویان، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان رزن اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی از وجود تعدادی ماسک قاچاق در یک واحد صنفی مطلع شده و با هماهنگی قضایی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بازرسی از این مکان، ۳۳ هزار عدد ماسک قاچاق فاقد مجوز که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی در ادامه از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی این استان به یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سردار امیری ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودروی فوق ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، یادآور شد: کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار